• De kerk heeft één of twee eigen 1e-lijns applicatiebeheerders die kleine vragen of verzoeken zelf beantwoorden en uitvoeren, zoals aanmaken nieuwe gebruiker, nieuw team, nieuw gedeeld postvak, lidmaatschap van een gedeeld postvak, enzovoort. Applicatiebeheerders hebben daarvoor de beschikking over documentatie die Fjellet aanbiedt en actueel houdt.

Toelichting: tegenwoordig wordt bij voorkeur met documenten samengewerkt in Teams. Elke teameigenaar kan zelf leden toevoegen en verwijderen uit zijn Teams (groepen), dit heeft als voordeel dat de applicatiebeheerder daarvoor niet nodig is (zoals vroeger wel nodig was voor elke wijziging).

  • Vragen of verzoeken komen in principe binnen in een gedeeld postvak met e-mailadres <helpdesk@<domein-van-de-kerk.nl>.
  • Komt een applicatiebeheerder van de kerk er niet uit dan kan hij terugvallen op de kennis en support van Fjellet. Communicatie vindt plaats via dit portaal. Applicatiebeheerders ontvangen daar een account voor. Ook kunnen ze mailen naar servicedesk@fjellet.nl.
  • Er is dus geen rechtstreeks contact en communicatie tussen eindgebruikers en Fjellet. Op deze manier houden we de kosten voor beheer en support voor bij ons aangesloten kerken laag.

Jaarlijkse kosten Beheer & Support Standaard | 2e-lijns: € 272 per jaar (inclusief BTW).