Taken

  • Assisteert eigen eindgebruikers van Microsoft 365 bij vragen en problemen, op afstand via een remote tool of bij de eindgebruiker thuis.
  • Beantwoord e-mails die ontvangen worden in <helpdesk@<uwkerk.nl>.
  • Voert aanvragen voor nieuwe gebruikers, teams en lidmaatschappen uit na overleg met relevante interne aanspreekpunten (check op juistheid en wenselijkheid van de aanvraag).
  • Zoekt via het Servicedesk Portaal contact met Fjellet voor 2e-lijns ondersteuning bij vragen of problemen waar hij zelf niet uit komt.


Functie-eisen

  • Heeft redelijke kennis van Microsoft 365 in het algemeen en Teams (app/web), Outlook (app/web) en Edge in het bijzonder, of is bereid zich daar in te verdiepen.
  • Kan uit de voeten met Windows en iOS.
  • Is bereid om nieuwe gebruikers op weg te helpen met eerste aanmelding, instellen Microsoft Authenticator App, instellen kerkelijk 365-profiel in webbrowser, enzovoort. Dit vindt vaak via ondersteuning op afstand plaats (bijvoorbeeld via Teamviewer); of eventueel thuis bij de gebruiker.


Hulpmiddelen

  • Fjellet verzorgt start- en vervolginstructies voor applicatiebeheerders.
  • Fjellet stelt documentatie voor eindgebruikers beschikbaar. Veel voorkomende zaken kunnen gebruikers daar zelf al vinden, maar soms komen ze ergens niet uit.
  • Voor de beheertaken is er aparte documentatie, specifiek voor de applicatiebeheerder.