Taken
- Assisteert eigen eindgebruikers van Microsoft 365 bij vragen en problemen, op afstand via een remote tool of bij de eindgebruiker thuis.
- Beantwoord e-mails die ontvangen worden in <helpdesk@<uwkerk.nl>.
- Voert aanvragen voor nieuwe gebruikers, teams en lidmaatschappen uit na overleg met relevante interne aanspreekpunten (check op juistheid en wenselijkheid van de aanvraag).
- Zoekt via het Servicedesk Portaal contact met Fjellet voor 2e-lijns ondersteuning bij vragen of problemen waar hij zelf niet uit komt.
Functie-eisen
- Heeft redelijke kennis van Microsoft 365 in het algemeen en Teams (app/web), Outlook (app/web) en Edge in het bijzonder, of is bereid zich daar in te verdiepen.
- Kan uit de voeten met Windows en iOS.
- Is bereid om nieuwe gebruikers op weg te helpen met eerste aanmelding, instellen Microsoft Authenticator App, instellen kerkelijk 365-profiel in webbrowser, enzovoort. Dit vindt vaak via ondersteuning op afstand plaats (bijvoorbeeld via Teamviewer); of eventueel thuis bij de gebruiker.
Hulpmiddelen
- Fjellet verzorgt start- en vervolginstructies voor applicatiebeheerders.
- Fjellet stelt documentatie voor eindgebruikers beschikbaar. Veel voorkomende zaken kunnen gebruikers daar zelf al vinden, maar soms komen ze ergens niet uit.
- Voor de beheertaken is er aparte documentatie, specifiek voor de applicatiebeheerder.